ULUBIEŃCY SIERPNIA

Cześć! Niestety koniec sierpnia świadczy o tym że kończą się wakacje. I z bólem w sercu będę musiała znowu iść do szkoły. Ale dziś nie o tym, bo przygotowałam dla was ulubieńców sierpnia czyli rzeczy które w tym miesiącu najbardziej przypadły mi do gusty.

1. Pomada do brwi z Inglot nr.12
Mój faworyt. Zakochałam się w niej, jest niesamowita. Daje bardzo naturalny efekt i długo utrzymuje się na brwiach.


2. Perfuma Hugo BOSS
Muszę się szczerze przyznać, że nigdy dotąd tak często nie używałam perfum. Nie mogłam trafić na zapach który by mi odpowiadał. Ale ta perfuma to jest to co czego szukałam przez długi okres czasu. 

3. Golden Rose - LONGSTAY - Liquid Matte Lipstick - Matowa pomadka do ust w płynie nr.12
Błyszczy ma bardzo ładny ciemny i intensywny kolor, długo utrzymuje się na ustach i ma bardzo fajne matowe wykończenie. Jestem ogromną fanką takich pomadek tak, ze było oczywiste że znajdzie się w moich ulubieńcach.



4. Suicide Squad
Nie jestem ogromną fanką filmów Akcji ale ten film to mistrzostwo. Zakochałam się w Jokerze i Harley. Nie będę pisać o czym film opowiada, bo niechcenie wam zdradzać fabuły ale uwierzcie mi ze film jest warty obejrzenia!


5.DIE ANTWOORD - UGLY BOY 


Buziaki Wiktoria

Unknown

1 komentarz:

  1. Kupiłam tą pomadę na samym początku wakacji i jestem w niej zakochana. Zdecydowanie mój ulubieniec.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń